tisdag 28 april 2009

Fest med Prinsen

Här nere på ärovördige Alnerup har vi inte bara friherrar, goda bönder, vassa designer och grevar, nej vi har kungligheter osså! Igår var det kalas på skolan, Byggfest! Alla som vill samlas under vagnsbodarna i skolan, det grillas, sjungs och är mycket trevligt. Mitt i allt ståhej dyker prinsen upp. O visst för att man ser honom nästan varje dag i skolan så har han inte visat sig på många fester. Men där var han iaf grillandes och drickande apelsinläsk som vilken vanlig bonde som helst. Men det pirrar allt lite extra i magen när man har en kunglighet bara några meter bort ;)

Nu ska jag iväg på föreläsning!
Tjo!

2 kommentarer:

  1. Hej Gry!
    Tack för din hälsning inne hos mig.Roligt att jag hittade hit, du har en jättefin blogg, hit kommer jag gärna igen.

    Spännande att gå på samma skola som prinsen har ju hört att han håller till där.

    Önskar dig en trevlig Valborg!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  2. Haha! Vad roligt! Du, jag kom vidare till delprov 2! Håll tummarna för mig den 18 maj (2 dagar efter bröllopet..) när jag ska till Alnerup! :D Jag lovar att säga hej om jag ser dig! Kram!

    SvaraRadera