lördag 18 april 2009

Min artikel i trycksvärta :)




Hej alla goa!
Nu under våren har jag skrivit ett antal artiklar till olika tidningar. När man jobbar med en artikel vet man aldrig riktigt hur det kommer gå, kommer den med eller slängs den i närmaste sopnedkast. Nu har iaf min första artikel för all om bostad blivit publicerad och visst är det nått speciellt med att se sitt namn i trycksvärta Allt om bostad går ut som bilaga i Dagens Industri, min artikel har alltså tryckts upp in 425.000 ex. Coolt va! Nu ska det bli fler och ännu bättre artiklar! ;)

3 kommentarer:

  1. Grattis! Jättekul! Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Grattis bejb! Du är sååå duktig! Du vetatt jag vill ha min trädgård designad när jag köper hus ngn gång ;0)
    Är allt bra annars? Synd att vi inte hann träffas i påsk men du kommer väl hem snart igen? Puss

    SvaraRadera