söndag 28 juni 2009

Äntligen är krukorna på plats!

Clematis












Efter, alla 3 på plats

Före

Har väntat och väntat på dessa krukor nu i flera veckor. Dom kommer från en ställe i Kivik som inte ligger långt från Musteriet, närmare bestämt vid Kiviks Herrgård. De säljer massa underbart fina krukor men dessa fick man vänta på. När de kom först gick de som smör i solsken och när väl jag hittat dit var det så klart slut :( men nu, nu är de mina!!
Årets färger blev lila/blått, lime, silver och vitt! Vad tycks?

Nu väntar te och chokladkex, mysa, mysa!

6 kommentarer:

  1. Tack för titten o din kommentar hos mig! Nu ska jag kolla vidare hos dig!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilken finn blogg du har! Hur jobbar en trädgårdsingenjör? Funderar på att anlita en!

    Mvh Mari

    SvaraRadera
  3. Sök på blogg och besöksräknare eller liknande. Har för mig jag gjorde så, sen är det bara att följa deras 'installationsbeskrivning'. Jättefina krukor förresten! Visst är det Esperöds Herrgård du menar? Även om det ligger i Kivik.

    SvaraRadera
  4. Vilka snygga krukor, vacker Clematis. Tråkigt att du också har allergi. Jag har dock aldrig känt att jag har blivit trött av medicinerna.
    Kram Frida

    SvaraRadera
  5. Tack för hälsningen.Låter som du har utbildat dig till ett väldigt trevligt yrke.
    Vad fina krukor och vad smakfullt du har planterat i dem.
    Här är det så varmt och klibbigt ikväll det känns som om åskan ligger på lur.
    Ha det så gott!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Otroligt vackert, den dagen vi får en balkong/trädgård så får du hjälpa mig att styla till den:)

    SvaraRadera