tisdag 23 juni 2009

Mera stöd, sol och surf....

Kantstöd, Trädgårdsliv.se

Vilket väder vi haft idag! Jag har slitit i mitt trädgårdsland och fått kantstöden på plats :) enklaste, enklaste men kanske det jag tycker är snyggast enkla bräder nergrävda med små pålar som stöttar upp och håller fast. Det ända fiffiga med dessa bräder är att de är gamla "använda" så dom har redan en härlig touch. Har funderat på att göra ett litet pilstaket i bakgrunden på landet där kanske en prydnadspumpa skulle få hänga sig fast. Har hittat 3 gamla grindstolpar som skulle kunna vara vackra att jobba med, få se vad morgondagen bjuder på!
Surfade runt lite och hittade dessa snygga prylar på trädgårdsliv.se, riktigt fina grejer fanns det där för överkomliga priser.
Nu blir det te & kanelbullar!

Bilder: Trädgårdsliv.se

4 kommentarer:

  1. Låter som en väldigt mysig dag:)

    SvaraRadera
  2. En sthlms visit-bör stå högst upp på att göra listan, det tycker jag verkligen, vore underbart kul!
    Saknar dig!!

    SvaraRadera
  3. Såg i tidigare inlägg att du nyss fyllt år! Grattis i efterskott! Ha en fortsatt skön vecka! Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Det låter som en härlig dag!
    Kantstöden från nätet var jättevackra men jag tycker också att det enkla brukar vara vackrast i längden.
    Det kommer fler skylttävlingar sen hos mej men nu väntar semester!!! Och bloggpaus.
    Kram Cilla

    SvaraRadera