söndag 30 augusti 2009

Min sommar 09

Jordgubbar med grädde sommarens största lyx
Äntligen får man skörda...
Sommarblomster från Sofiero

Sommarblomster vid min port



Cosmopolitan i stadens mitt



Mitt favorit ställe, Löberöds gods


Nya cykeln på provtur med lilla H i korgen


04.00 Morgon jakt

I morgon börjar allvaret igen. Så härmed är min sommar slut och höstterminen knackar på dörren. Som alltid går sommaren för fort och man önskar att långa dagar på stranden med strålande sol aldrig skulle ta slut, men nu är det tröjor, raggisar och varm choklad som får hålla oss varma i väntade höstrusk. Men klara höstdagar med mild kyla, gula löv och långa cykelturer kan vara oväntat underbara. Så inte är jag allt för ledsen att nu sommaren 09 har gått till höst.
Kram på er i sensommar solen!

3 kommentarer:

  1. Väldigt härliga och fina bilder:) Du verkar ha haft en väldigt mysig sommar!

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en riktig bra hösttermin. Vackra bilder ifrån sommaren, du ser ut att ha haft det riktigt skönt.
    Kramar

    SvaraRadera