fredag 21 augusti 2009

Sensommar...

Hej alla goa vänner!
Bloggen har liggat i dvala i nästan en månad och det ber jag om ursäkt för men har haft mina anledningar. I bland får man för sig att man är supermänniska som klarar allt, orkar allt och hinner allt. Jag har levt denna supermänniska liv lite för länge nu med jobb 6 dagar i veckan hela sommaren, extra studier plus jobb med trädgård vid sidan av, plus annat... så en dag sa min kropp i från.. .. .. men nu lite senare mår jag bättre!
Hoppas lusten att blogga snart väcks igen men just nu ska jag bara ta det lugnt och njuta sista sommar dagarna!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Hej Gry! Tråkigt att du inte har mått bra men skönt att du kommit till din insikt. Livet går inte ut på att härja runt utan att njuta, snarare att njuta utan att härja. Ta allt i ett långsammare tempo och du kommer uppskatta det du gör i stunden mer. Det är mitt råd som jag kommit till insikt om efter alldeles för mycket härjande. Nu börjar vi snart skolan och det ska bli jätteroligt att träffa dig igen! Ha en underbar helt avslappnad och nästintill tråkig vecka så ses vi snart! Kram Emmily

    SvaraRadera
  2. Jag nobbade inte alls, vi hade bara så intensiva dagar i Spanien och ringde inte eftersom det ju kostar en del att ringa från utlandet och hade knappt täckning i vissa småbyar. Så meddelade bara snabbt att vi var där och hur läget var. Klar vi är vänner, allt annat vore ju befängt (dock blev jag osäker på hur läget verkligen stod till mellan oss då du efter nyår inte ansåg att Micke var snäll mot mig eller vad det nu var, vilket jag tyckte var galet. Han är den viktigaste personen i mitt liv och jag har aldrig varit lyckligare än nu, så bara det är klart så är jag nöjd) och blev besviken när du aldrig kom i somras, men förstår nu att du ju haft mycket med jobb, hemmaliv o allt, så det är ingen fara, ibland hinner man ju bara inte med allt man skulle vilja (jag har ju tex inte haft tid att komma hem till Kumla). Ring när du får tid så catchar vi up:) Många kramar

    SvaraRadera