torsdag 28 januari 2010

Hallå Bloggen... de e jag!



Nu befinner jag mig i de lite norrare delarna av Sverige än vad jag brukar göra. Här är det massa massa snö, oframkomligt mycket snö, nästan så man får lite panik för man är konstant instängd i snömassor. På planeringen idag var att besöka stadens stadspark för att titta på lösningar i gångsystem, kantjärn, markbeläggning... lycka till med 1 m snö ovan allt. Jag fottade lite, njöt av vinterprakten och tog mig sedan hem... lite besviken, men vad hade jag kunnat förvänta!? Det fick bli shopping av ett stativ och en självutlösare till kameran istället.

Nu ska jag dricka te och äta en liten semla (jaja... jag vet igen, men sommaren är långt bort) ;)
Foto: Jag... såklart!

3 kommentarer:

  1. Jag förstår att du vill ha en till...Vi var lite oroliga när vi skaffade den här rasen för den är känd att inte gilla katter. Men dom gillar sina egna katter så om de får träffas inomhus (Där det inte kan jaga varann som ute) Och om de träffas ofta så är det inga problem. Vi Köpte våran Tindra ifrån en uppfödare i Karlstad som heter Hux flux. Dom har jättefina hundar. Själva är de en underbart trevlig, engagerad och kunnig familj. Vår Tindra är den mest fantastiska lilla hund som man kan tänka sig. Rasen är underbar!!!!
    Ha en go helg.
    Carina

    SvaraRadera
  2. det har kommit ännu mer snö här också och det är ca -10. Har jobbat idag med en man(kvinna) kort för hon satt insnöad i Tomelilla. Så tre pers och hysteriskt mycket folk i butiken! och mitt arbete går myyycket långsamt! Har haft rätt ont i mun och huvud efter min lilla operation så jag har mest slappat. Får nog bli nya tag nästa vecka helt enkelt! Men ikväll ska det blir utgång :P när kommer du till skåneland igen? kraaaam

    SvaraRadera
  3. springa för en löparklubb? Jag som inte ens kan bära upp matkassana utan att bli anfådd! Får nog träna upp kondisen innan jag ger mig på något sådatn. och dessutom har jag fortfarande ont i käken efter operationen. Men det vore himla trevligt o ses! pusspuss

    SvaraRadera