tisdag 23 februari 2010

Ulf & Carola


I snökaoset passade mitt Internet att lägga av. Varför skulle de funka om inget annat funkar?! Men nu är jag i tryggheten hemma hos mor & far på en mellanlandning innan jag far vidare till storstaden. För iövermorgon gäller det, då är det dax för mötet med Ulf. I små etapper har jag tagit mig från de södra delarna i snöstorm upp nu till mellansverigen och hoppas på en lugn dag i morgon. Torsdag blir en stor dag... både träffa Ulf och sen min barndoms idol Carola. Jag och syrran ska ska gå på en härlig konsert och vi hoppas att det blir en trevlig kväll. Oj vad jag skriver sludrigt... är nog dax att gå och lägga sig. Men kan ju göra er lite avundsjuka med att säga att årets Englandsresa är bokad :) jag längtar!


Sov gott på er!


Bild: har inte jag tagit, men kanske har nån på fredag att ge er :)

1 kommentar:

  1. Nathalie Stridsberg24 mars 2010 kl. 07:38

    Så spännande Gry!
    Oops så hamnade jag på din sida, har man sett. Sitter med ett CV, vilket jag aldrig har skrivit ett "på riktigt" och tänkte hitta en enkel beskrivning av en Trädgårdsingenjör. Efter att ha googlat på det satt jag och scrollade som vanligt i listan, och vad dök upp där? Jo, din blogg. Var ju bara tvungen att titta in.
    Hoppas nu mötet går bra för dig. Jag har också häcken full, hade varit super om man fick betalt för alla timmar man lägger ner. *ler*
    Btw så är du fortfarande varmt välkommen till mammakören om du är sångsugen. Du behöver inte komma varje gång om du känner att du har tuffa perioder, stämningen är lättsam och man får bara liiite dåligt samvete när man inte kan vara med på alla uppsjungningar. ;) Nästa gång är ju i påsk, jag är bortrest och ska inte vara med. Sen har vi pingst och vårkoncert också innan sommaruppehållet. Fundera på saken och skicka ett mail eller hör av dig på nallen. nathalie@gartneri.se, 0706-264661

    Kramar!

    SvaraRadera