fredag 4 februari 2011

Low density of blogging...


Det här med en uppdataerad blogg är väl inte riktigt min grej just nu. Mastern suger all ork ur en och blogginläggen blir sällsynta. Men så kommer man till en punkt då man vill titta in igen, skriva av sig lite. Uppdatering sen senast: Kumla Sjöpark har nu get ut en bok om byggnationen av parken och jag har fått gjort flera illustrationer till boken. Senaste förslaget till parkens amfiteater planteringar har blivit godkännda och kommer anläggas till våren, det blir man andra stora plantering i stadsparken, känns otroligt spännande. De lekplatser jag ritade i sommras är alla på väg upp och det ska bli kul att se dem i verkligenheten till sommaren. Sommarblommsplanteringarna för kommunen ritade och klara för 2011 och nu väntar jag bara på besked om de ska bli verklighet! Annars roar jag mig mest med GIS och analyserar kartor för byggnation av vindkraftverk, det är spännande med ny kunskap men det känns långt från design och frodig grönska. Saknar att sita med pennen och perennböckerna i högsta hugg, men hoppas att fler perennjobb ska rulla in från kommunen.


Nu väntar en god fisk till lunch med min käraste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar