torsdag 24 november 2011

Äntligen....

Hej kära kära blogg!
Jag har inte lyckats logga in sedan i juni juli nån gång och så äntligen idag när jag nästan gett upp min lilla blogg ploppade allt igång igen... tack någon eller nått som fick min blogg att funka igen! O hej snart är det jul. Det har hänt mkt sedan sommaren. Jag har flyttat, fått ett intership på ett stort konsultföretag och min masterutbildning börjar närma sig sitt slut, bara masteruppsatsen kvar snart! Men annars rullar det på som vanligt. Jag jobbar och står i. Just nu håller jag på med en bostadsgård, men innan dess var det både dagisgårdar och en aktivitetspark. O senaste inlägget här på bloggen och Pilen, min lilla lekplats står nu snart klar. Jag lovar att uppdatera er med bilder och annat kul! Oj, vad glad jag är att kunna blogga igen!!!

Kram på er, ses snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar