torsdag 26 mars 2009

God morgon goa vänner!


Mässan gick bra, lite läskigt då det bara var bransch folk från restaurang världen. Mest män i svarta kostymer och backslick som sålde stor salami. Men jag hittade en nya kärlek, en kaffemaskin från Tiger. Jag var i deras monter med jämna mellan rum för att fylla på mitt kaffe behov med världens goaste capuccino. Annars bjöd mässan mest på nyheter inom porslin, nya drycker, diskmaskiner, ja sånt trevligt! Jag gick mest runt åt och fottade, skjysst jobb!!


Ni kanske undrar varför jag är uppe så tidigt idag? När min bästis J ligger säkert och sover i en mjuk säng i Paris? Jo jag ska till Plantskolan i Stångby och titta på träd & buskar, hade varit kul om inte vädret varit grått och eländigt.


Puss på er!


5 kommentarer:

  1. Hej!
    Var det gigolos på denna mässa? ;-)

    Trevlig helg!
    kram Kattis

    SvaraRadera
  2. Hello Grynet mami hälsade och tackade =0) Är allt bra där nere? Hoppas du snart kommer hem och berättar allt! Å hoppas att du snart flyttar hem jag saknar min riktiga vän!!
    Puss

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag kommer på fredag!! Ska vi ses, ta en fika?
    Ring mig!
    Kram kram!

    SvaraRadera
  4. Hihi, kul att bli omnämnd=) Kan meddela att vi under dagarna i Paris var uppe ovanligt tidigt, typ ute och redo att ta sig an Paris redan vid kl 9,30 på morgonen. Och njae, hotellsängen var stenhård, hehe.
    Längtar tills i helgen, vi får höras av och boka in nåt så vi hinner ses=) Saknar dig massor min lilla bästis!

    SvaraRadera