tisdag 24 mars 2009

Mässdax igen...


Så var det dags att återigen dra på journalist kostymen, dra håret i en stram knut bakåt, på med mina skarpaste granskar brillor, blocket i högsta hugg och kameran beredd.... Malmö mässan here I come!

Nu är det mat som gäller, smaka, kolla, lukta! Kan nog bli trevligt! Denna gång är det bara en kort kort artikel, då min mässa slåss med två andra mässor som oxå ska vara med i artikeln, nån norrlands mässa, nån från Örebro och så min Mat Malmö mässa. Jag tror mässan mest riktar sig till branschfolk då den går mitt i veckan och temat är mer åt det hållet. Med allsidig som jag är ska jag nog kunna förvandla mig själv till en matskribent.


Morgonen spenderade jag på gymmet med löpning, mage, armar, insidalår, rumpa sen en lång härlig solning.

Bild: elmia.se

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag tror det handlar om vilka verktyg en trädgårdsingenjör har och vilka verktyg man ska få på Alnarp för att bli en bra tring. Jag tycker det är svårt att förstå..

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Det är väl helt enkeln vad du känner att du har för kunskaper som gynnar dig som blivande tringare och vilka kunskaper du vill ha ut av utbildninge. ex. stort kunande i växter, beskärning, design förmåga etc.
    Kram

    SvaraRadera