torsdag 12 mars 2009

Inlämnat...



Äntligen äntligen är examensarbetet klart! Var just och lämnade in det till min handledare som sedan sak skickas till min examinator. Så nu väntar jag bara på domen.....

I tisdag var det redovisning, mor, far & O fanns där med sitt stöd, det känndes bra! Jag har övat den där jälka redovisningen ett antal gånger, började med en på 35 min som jag var tvungen att få ner till högst 15 min. Men jag lyckades klockan stannade på 13:00 min och redovisningen blev på så sätt godkännd. Men jag vill ha mer än godkännt! Så nu är det bara att hålla tummarna!


Har verkligen längtat efter denna helg. Inget plugg och jag står mellan två kurser så jag kan inte göra nått! Vi ska spendera dessa två dagar på min svärfars gård med långa promenader, poolen, bastun, god mat och kossorna!


Nu när jag lämnat in arbetet tänkte jag fira med att bjuda O på lunch! Han är o skriver tenta men borde komma när som helst!


Önskar er alla en skön helg!


Kram Gry!

Bild: Akvarell av Ingela Jarlsson

2 kommentarer:

  1. Hej Gry! TACK så jättemycket för informationen! Det är precis sånt jag undrar om. Roligt! Tack också för erbjudandet att vara med på en lektion, det vill jag gärna! Just nu och två månader framöver kommer jag att praktisera på Tirups örtagård, så tyvärr har jag inte möjlighet under den här tiden. Men efteråt så borde jag kunna. Hur länge går ni om dagarna och hur ofta är ni i skolan, måndag till fredag eller? Du gör helt rätt i att flytta till Österlen. Det hade jag också gjort om jag hade haft möjlighet! Kram! / Emmily

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kul att du får vara på Tirups!! Det är fint där! Vi går oftas hela veckorna med undantag för onsdagar. Men jag har fått mitt schema till slutet av maj så säg en dag så kan jag kolla vad vi har då!
    Kram Gry

    SvaraRadera