tisdag 3 mars 2009


Det var så skönt på gymmet i morse, man känner sig verkligen som en ny människa när man gjort sitt pass, speciellt när man får avsluta allt med en solning. Solningen gör att man känner sig lite vår fräsch, fräknarna kommer fram och kinderna blir härligt rosiga!


Men efter passet var det tillbaka till verkligheten och affärsplanering, det värsta som finns. Kalkyler, moms, bidrag, budget, administration. Inget jag tipsar om! Börjar få aningens panik, arbete ska lämnas in på torsdag och jag har knappt börjat, eller jag har börjat men jag vet inte hur jag ska fortsätta för jag fattar inte!?


X-jobbet kom dock tillbaka idag med feedback från min handledare och det kändes bra. Fick massa positiv kritik det ända var att jag har skrivit vissa delar för långa! Nu ska jag bara ändra runt dessa, fixa till presentationen, redovisa sen är jag klar! Det ska bli skönt! Examensarbetet har varit grymt kul att göra men det ska bli skönt att få lite nya utmaningar nu.


Jag längtar till maj då vi ska fara till England och bara frossa i massa engelska trädgårdar!


Nej nu ska jag låtsas lite till att jag jobbar med affärsplaneringen!

Puss på er!

1 kommentar:

  1. Hej Gry! Tack för komplimangen! Igår var jag på Öppet hus på Alnarp. Har svårt ett bestämma mig för om jag ska söka design eller odling i första hand - är lika intresserad av båda ju! Egentligen hade jag nog helst velat ha odling, fast jag vill prompt läsa Färg- och formlära och dessutom vara i de mysiga ritsalarna. Hur trivs du på utbildningen? Tack för att jag får fråga!

    SvaraRadera