måndag 2 mars 2009

Jag har haft nått sykiskt sammanbrott under gårdags kvällen och nu på morgonen. Jag är så trött på att bara sitta och skriva och på alla kommande förväntningar! Känner att jag måste komma här ifrån, funderade igår på att sticka upp till Österlen och gömma mig i en bokskog, men jag kommer nog inte så långt! Åker över till gymmet springer och hoppas på att adrenalinet kan göra mig lyckligare sen!

Håller på att skriva en affärsplan och det där med att sitta i excel och skriva siffror är verkligen inte min grej!
Men man har andra saker att glädjas åt en av mina vänner som fick sin hund påkörd för ett tag sedan upptäckte att hon inte kunde leva utan en liten ulltuss så igår for hon och hennes festman och plockade upp en ny liten russel valp. Loke ska den heta och den är så söt! Nu längtar jag ännu mer efter Harry!

På tal om Harry Potter så har trailern för den nya filmen börjat dyka upp lite här och där! Jag som stor Harry Potter nörd är överlycklig! Det ska bli så jävla kul att se filmen!

Nej nu mina vänner nu ska jag åka och springa på löpbandet och sen sola sola!
Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Fin blogg du har nu!! Älskar blommorna du har som bakgrundsbild, så vacker!
    Kram

    SvaraRadera