torsdag 2 april 2009

Betyg...

Ibland tvivlar jag på mig själv då jag ofta sätter väldigt höga krav på mig själv. Jag vill lyckas och jobbar ofta hårt för att göra det. När man länge jobbat hårt, lagt ner sin själ i det man gjort och sedan ska bli bedömd, kan man antigen totalt krossas eller hoppa, snurra, skrika av glädje! Idag..... fick jag till baka mitt x-jobb från min examinator, betygsatt. (Andnings paus) Jag fick högsta betyg, en 5:a!!! Jag väntade länge med att öppna kuvertet för jag visste inte hur jag skulle reager, det slutade med att jag i en mindre chock, blev sittandes på soffan stor gråtandes. Så kan man göra när man är väldigt glad :)

Solen skiner ute, vädret är underbart, nu ska jag upp till växthuset och spruta biologiska bekämpningsmedel!!!

Tjoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar