söndag 12 april 2009

IKEA & Skanska projektet...

Har verkligen varit sleten dagarna runt påsk nu med alla kalas & fester. Plus att jag haft nån konstig liten förkylning som inte bryter ut men ända lagom mkt så den irriterar. Morgonen spenderade jag ute i dimman med min svägerska och en gemensam vän. Det blev kaffe och sillamacka på toppen av en kulle. När jag åter var hemma tänkte jag ta tag i lite studier men orken försvann, bastun däremot, varm och inbjudande fick hetta upp min kalla kropp. När dimman så lättade och solen kom fram här på kvällskvisten tog jag papper och penna och satte mig i solstolen med en filt runt benen. Fick faktiskt ganska mycket gjort, grundskisser till alla de 3 stora projekt som jag jobbar med nu blev klara. En liten förhandsvisning på IKEA's "Lantliga radhus".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar