lördag 16 januari 2010





Nu börjar C-uppsatsen torna upp sig, på måndg drar vi igång. Jag far till Örebro för att designa delar i en ny stadspark som håller på att byggas, ska bli riktigt roligt. Fint tillfälla att knyta kontakter, få massa inspiration från kunnit folk och bara lära sig massa. Mina söta studiekamrater Linnéa, Jenni och Jossan dom packar sin väskor och drar till Bali. Medan jag åker upp till ett iskallt Örebro kommer dom sitta med laptopen i stranden med en fruktdrink i högsta hugg, skvalpigt te är det närmsta jag kommer. Vill man ha koll på tjejerna som ska kolla in Balis trädgårdar kan man följa dom här. Vårens första lökar har hittat sig in hemma hos oss och pryder köksbordet. Äntligen har jag förståt varför min sambo envisas med att inte sätta på elementen utan att vi går här och huttrar... det är ju för att lökarn ska stå längre. Mina små söta Pärlhyacinter kommer stå minst till påsk. Tänk att man har en sådan lökälskande sambo ;)

Nej nu ska jag återvända till mina efterforskningar om stadsparker!
Kram på er!
Foto: Gry Sigurdsdotter

1 kommentar:

  1. vilka härliga vårkänslor du bjuder på! Ses i morgon =) Kramis

    SvaraRadera