tisdag 19 januari 2010

Kandidatarbetet igång...


Ja ha så var det dags igen, examensarbet! Årets upplaga blir en del i Kumla Sjöpark som i dagarna har börjat att anläggas. Jag ska helt enkelt utveckla ett trädgårdsrum i denna park miljö som ska vara funktionellt skötselmässigt, attraktivt året runt och ha en grund i byggdens historia. Försöker förgäves få allt att ramla på plats i huvudet, just nu snurrar det mest och paniken stegrar, men jag ska nog lösa allt... till slut. Inspirationen tänka jag hämta från Ulf Norfjells underbara Flower Shows trädgård. Har du bilder där ifrån som du "äger" kanske du vill låna dem mig för publicering i mitt arbete?!
Nej ni nu ska jag kolla handboll och kissa hundar!

Kram!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag är intresserad av den utbildning som du går till Trädgårdsingenjör. Skulle du kunna tänka dig att svara på frågor? Du känner ju till det mesta vid det här laget. Jag hittade ingen mailadress till dig, men du kan kanske maila mig om du har lust. janna.ohlsson@spray.se Tack på förhand! /Janna

    SvaraRadera