onsdag 20 januari 2010

Semlor, almenackor och coola personer...



Idag känns det som jag mailat större delen av Sveriges befolkning, nja, det var nog en lätt överdrift men ni förstår vad jag menar. Även en lätt bris av frustration har smugit sig på mig eftersom inget svara tillräckligt snabbt. Frustrationen kan bero på att jag bevakat mailen hela dagen för att snabbt få svar så man snabbt kan jobba vidare. Mitt i allt upptäckte jag att min almanackas sidor tagit slut, det borde jag förutsätt... ja eftersom vi bytt år men pucko som jag är fick jag slokörat bege mig in till stan men då passade jag på att handla årets första semla så helt hemsk var det inte.

Har fått kontakt med en riktigt cool trädgårdsperson och förhoppningsvis bokat ett möte, vem det är vågar jag inte säga, vågar knappt tro det själv, det kommer senare men kan säga att personen är en av Sveriges största trädgårdsskapare :) passa fint till x-jobbet!


Nej nu ska jag skriva om Kumla kommun - "staden som ville bli stor"

Kram på er!

Foto: Gry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar