onsdag 10 februari 2010

Purpur, solgult och rosa accenter....


Nu känns livet lite bättre! Min kamera som inte fungerat visade sig att den fungerade det var dock mitt nya svindyra objektiv som hade gått sönder inne i kameran. Så nu är det snabbt tillbaka med det och kräva ett nytt, en sten lättade från mitt hjärta! Sjöparken projektet rullar på och jag fullkomligt dränker mig själv i perennaböcker. Perenner av Marie & Björn Hansson är isärklass den bästa, så även deras gräsbok där i finns allt man behöver. Planteringen börjar iaf växa fram och jag har börjat satt grundstommen för allt och det känns skönt. Bjuder på ett litet smakprov av dagens arbete...(bilden) ... purpur, solgult med rosa accenter... tror ni att det kan bli bra?

Nu ska jag ut i snöstormen med H1 & H2!
Kram

1 kommentar:

  1. Det ser fint ut. Jag gillar heucheran(det är det va?)
    Kul att du använder gult...

    SvaraRadera