måndag 8 februari 2010








Lite bättre dag. Trädet stod i frost när jag vaknade i morse så gjorde även min hals :( snuvig och halsont... men som jag så ofta säger "av att sitta i soffan blir man inte bäst" så det var bara att troget hoppa upp ur sängen ut med H1 & H2 och sen ner framför datorn med honungsvatten och perennaböcker i högsta hugg. I morgon ska jag träffa Peter Gaunitz en mycket duktig trädgårdsdesigner som bla. gjort underbara prärieplanteringar i Sävsjö om jag inte missminner mig. Han sak iaf hjälpa mig med med att gå igenom växterna till Sjöparken för nu jäklar ska det vara ståndorts anapssat till tusen. Har du super tipset på perenn/träd/buske som njuter av en fuktig ler jord är det bara att slänga in ett förslag. Min kamera är fortfarande paj (tårar rullar på min kind) så jag bjuder bilder från Göteborg, ännu ett av Uffes mästerverk, tagna av Slottsträdgårdsmästaren - en av världens bästa trädgårdsbloggare!! Tack för bilderna Hasse!


Nu blir de pankis och 3D film!!

Kram på er!

Foto: Hasse Wester

1 kommentar:

  1. men sötnos! du har inte sagt något om ulf, nu blir jag avis... du är så duktig!!
    kram Stina

    SvaraRadera