onsdag 18 mars 2009

Leilas Country Living

Godmorgon på er alla söta!


Solen strålar likt det eldklot det är från en djupblå himmel. Ännu en dag med sol & utan vind, härligt! Kollade igenom mailen i morse och fick se det här....

....Leilas Contry Living, trevligt! Tydligen så ska det inte bara handla om mat utan både trädgård & inredning. Om hon är lika duktigt på det som mat kan det nog bli en höjdare! Men att komma med en ny tidning så här i blogg dagar kan nog vara svårt. Nu för tiden känner jag det bara onödigt att köpa tidningar när man kan få ut så mycket av alla roliga bloggar på Internet

Men, men jag gillar Leila hon är go! Nu ni ska jag snöra på mina nya löpardojjor (limgrön+silver) låter snyggt va?!

Ha en skön dag!

Bild: tidningsbutiken.se

2 kommentarer:

  1. Just ja, Leila's tidning kommer jag kasta mig över:) Hon är ju Sverige's svar på Martha Stewart, och det är så hon borde marknadsföras också, som kan allt inom matlagning, hem & trädgård, kommer vara en underbar tidning! Hon verkar vara proffs på allt, hon har ett öga för det mesta "hemmafruaktigt/flickigt", helst skulle hon börja med en kollektion också, av ex. förkläden, kastruller, skålar, kökstillbehör, trädgårdsredskap, stövlar etc. Skulle sälja som smör!

    SvaraRadera