söndag 7 februari 2010

ARG. Nån stans sitter det någon som med skadeglädje lyckats knäppa mig på näsan ett antal gånger denna helg vilket lett till otrevliga raseriutbrott (till min sambos olycka). I går fick jag ett sånt där trevligt mail från CSN som med sliskig lätthet beskrev för mig att något blivit fel med mina högskolepoäng… de är tacken det för 3 år av hårt slit, alla godkända kurser plus massa jobb vid sidan av, då kommer CSN och förstör ens dag. En låda har trillat över min fot 3 gånger idag och min nya kamera gick just sönder vilket är anledningen till att jag nu kände att jag var tvungen att skriva av mig… för snart står svärmor i dörren…. O min svärmor är en äkta svärmor… utan att säga för mycket hoppas jag ni alla förstår min frustration. Över allt detta ligger stressen och oron för mötet med Ulf samt hela arbetet med Sjöparken. Hoppas att nästa vecka kommer med en ny trend! Nu vill jag ha en kanelbulle och gömma mig långt ner under täcket!

1 kommentar:

  1. kolla din studentmail. Det var ett fel som uppstått med poängen och csn, och Monica ska åtgärda det utan att vi behöver göra något! =)

    Kramis

    SvaraRadera