torsdag 4 februari 2010

ULF


För några inlägg sedan beskrev jag hade en riktigt cool person på gång för ett möte. Nu äntligen står det mötet inbokad i kalendern! För alla trädgårdsnördar där ute i Bloggsvären vet nog de flesta vem ..... Ulf Nordfjell är! Mhm, det är han jag ska träffa. Han har gått med på att träffas och handleda mig i mitt nuvarande projekt med Kumla Sjöpark. Jag börjar faktiskt känna mig mer nervös inför mötet med honom än x-jobbet isig och speciellt att presentera mitt arbete för honom. Oj oj vad har jag gett mig in på, men, nu ska här jobbas. Oj insåg just att jag endast har 3 veckor på mig. Men av att sitta på soffan blir man inte bäst!


Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Ja vad roligt! Honom skulle det vara spännande att prata idéer med! :)

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Han har väl också varit ung och grön ;) nångång...säkert nervös också.
    Spännande att ha honom som handledare.
    Lycka till ;)

    SvaraRadera
  3. Ah, vad kul att det fixade sig! Fick mail av Märit att jag ska ha Mark som examinator. Kanske kan få kika på ditt förra arbete eftersom han gav dig så fint betyg =) puss o kram

    SvaraRadera